Beoordelingen van Geerts

8.0
Joris

In "de parel van de Kempen" vind je bij Geerts...

In "de parel van de Kempen" vind je bij Geerts waar het echt om te doen is : ongedwongen gastvrijheid, een aangenaam kader en op het bord een mooi evenwicht tussen traditie en vernieuwing. Altijd in orde, "mérite un détour"

Gino

Lekker eten in een mooie omgeving

Zeer lekker eten, vriendelijk personeel, allleen waren ze nogal laat met serveren van aardappelgerechten bij de hoofdschotel, "aperitief maison" stelt niet veel voor. Toch voor herhaling vatbaar en bij mooi weer zeker een aanrader, zeeeer mooi tuinterras.

Arlette

Avondje uit met vrienden

Zeer lekker, uitgebreide kaart, verzorgd. Vriendelijke bediening. Huisgemaakte roomijs zeker aanrader. Spijtig dat het er nogal luidruchtig was. Niet geschikt als romantisch diner. Wij kozen alleen hoofdschotel, dame blanche, aperitief, wijn, kwam nogal duur om dit eventueel op regelmatige basis te doen. Maar in vergelijking met andere zaken, die dezelfde kwaliteit serveren, zeker zijn prijs waard. Positief: menu's en prijs, volledig te vinden op website. Dus je weet waar je aan toe bent!We hebben ervan genoten en komen zeker nog eens terug.

Andre

Een pareltje

Vriendelijk en gastvrij restaurant/hotel. Mooie tuin.

Yves

Gezellig kader, zeer goede keuken

Mooie tuin in het centrum van Westerlo!

Edward

Vers ,lekker en traditioneel eten

De orangerie is mooi en aangenaam met prachtig zicht op de tuin .Er was echter te veel lawaai van andere tafels ,eerder storend. Het eten en de bediening waren zeer goed. We komen zeker terug.

Guido

Lekker eten in aangename sfeer

Het was zeer lekker aan een aanvaardbare prijs. Alleen de krab die iemand aan tafel had genomen en die gefrituurd was had eigenlijk weinig krabvlees en heel veel kraakbeen. Ze heeft dit op haar bord laten liggen. Overige gerechten (konijn, lams, sint Jacobsvruchten en préparé) waren zeer lekker.

albert

excellent restaurant

we already visit this restaurant, from time to time, and even my parents visited it long before the war. Hotel Geerts is one of the classic restaurants which are always keeping the standard and improve and adapt itself to modern standards. It is always a joy to have lunch or dinner at Hotel Geerts.

Luc

Lekker eten

Min puntjes : - geen amuse bij de aperitief - heel veel lawaai - amper mensen van bediening aan onze tafel gezien - lang moeten wachten op drank Plus puntjes : - eten was heel lekker

Nobby

Lekker

Lekker gegeten, correcte prijs. Spijtig dat er groepen die enkel iets komen drinken worden toegelaten in het restaurant (orangerie).