Beoordelingen van Geerts

8.0
Machteld

heerlijke keuken

We hebben heerlijk gegeten. Alleen spijtig dat het restaurant niet bedient in de fantastische Oranjerie, met zicht op de heerlijke tuin. Ook de bediening was prima: vriendelijk en verzorgd.

François

exellent

Heel goede dienst. Vroegen de mogelijkheid te bekijken voor een andere tafel daar wij inde tocht zaten nast een open deur. En ze hebben dat opgelost.

Wim

Staff could be more friendly

Upon arrival in the restaurant, they knew nothing about our reservation. When I showed the mail they send to thank me for the reservation, they didn't even apologize for not having properly make the reservation. The food was OK.

rudy

aan te raden

goede bediening en vlees gebakken zoals gevraagd vlotte en snelle bediening

PIETER

lekker eten in een vrij rumoerig kader

We hebben hier lekker gegeten, maar er was teveel rumoer. We moesten luid praten om verstaanbaar te zijn. Dit is een restaurant om in groep/met familie te komen eten, maar vinden wij persoonlijk minder geschikt, zoals wijzelf deden, om romantisch als koppel te komen. Het eten is zeer lekker, de service is goed, maar de aangepaste wijnen 'chateau' vielen ons wat tegen.

Chris

Aangenaam restaurant

Aangenaam kader om te zitten, bediening is heel vriendelijk en de keuken lekker. Simpel, maar meer valt er niet over te zeggen -wij keren er altijd terug.