Beoordelingen

L VC
LVC
Beoordeeld op  04/08/2013 15:46

Tegenvaller

Pluspunten: * mooi, aangenaam en redelijk rustig terras * verzorgde amuses Minpunten: * meer dan 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht (de helft van de groep had wel een voorgerechtje genomen, maar los daarvan is 2u à 2u30 toch echt lang om te wachten, zeker voor degenen die geen voorgerecht hadden), hoewel we als groep van 12 personen slechts 4 verschillende keuzes mochten doorgeven, op voorhand gereserveerd hadden én ruim vóór de grote drukte besteld hadden * matige bediening * redelijk duur (geen goede prijs-kwaliteitsverhouding) en het leek alsof mijn kabeljauwhaasje 3 keer te lang gebakken was en dan nog een uur onder de warmtelamp had gelegen. Zeer taai en droog dus, zeker voor 26 euro... Het sausje (mousseline van witbier) was wel lekker.

L VC
1 Beoordeling