Beoordelingen

Restaurant Restaurant Lieven

Philipstockstraat 45 8000 BRUGGE CENTRUM
Beoordeeld op  24/09/2014 23:40

Aanrader

Het eerste die opvalt is het interieur en de open keuken. Zelf zat ik in het 2de deel waar hoge tafels staan met barkrukken. Zelf ben ik minder een "hoge tafel fan" maar het zat nog vrij comfortabel. De muur (stukken marmer) valt op en is echt wel leuk. We werden vriendelijk begroet door chef en maître. We hebben de lunch menu genomen die zeer schappelijk was van prijs volgens de kwaliteit. De amuses waren niet echt mijn ding maar voor de rest alles super lekker en vers. Alles verliep zeer vlot dus zeker een aanrader. 1 kleine minpunt: we waren 15min te laat waarbij de ober onze tafel al had weggegeven, gelukkig was er nog plaats. 15min lijken me nu niet zo lang ... . Zeker niet in Brugge centrum waarbij, indien je pech hebt, je 10min voor een open brug kan staan! Anyhow zeker een aanrader!

Beoordeeld op  24/09/2014 23:40

Aanrader

Restaurant Cowboy Up

Kortrijksestraat 350 8020 WAARDAMME
Beoordeeld op  08/01/2014 08:18

Leuk

Leuk restaurant met als specialiteiten steak en ribbetjes! Vlotte bediening, Amerikaanse stijl (rodeo op tv), speelbankje voor de kids, ruime parking, zeer vriendelijke gastvrouw, aanvaardbare prijs. Geen sterrenrestaurant maar eerlijke keuken. Ruime porties

Beoordeeld op  08/01/2014 08:18

Restaurant Bistro Du Phare

Sasplein 2 8000 BRUGGE CENTRUM
Beoordeeld op  08/01/2014 08:14

Leuk

Leuk restaurant met een mix van traditionele en wereldkeuken! Vlotte en vriendelijke bediening! Prijs / kwaliteit super. Het kan er inderdaad wel vrij druk zijn.

Beoordeeld op  08/01/2014 08:14

Restaurant Burg 9