Beoordelingen

placeholder Maria Mekkens
MariaMekkens
Beoordeeld op  28/05/2013 02:13

Favoriet terras

Het terras van de Troubadour is een van m'n favoriete terrassen in Leuven. De gezellige drukte die steeds heerst in de Muntstraat, vind je ook in dit restaurant. De kaart biedt een uitgebreide keuze, maar ik eet er steeds de klassiekers. De porties zijn ruim, het eten lekker en de bediening vlot. Het eten biedt een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar de wijn is wel een beetje aan de dure kant. Het terras heeft warmtelampen, zodat je ook op een frisse lentedag lekker buiten kan zitten.

Maria Mekkens

placeholder Maria Mekkens
MariaMekkens
Beoordeeld op  28/05/2013 02:00

Klassieke Italiaan

Ascoli is wat mij betreft een van de betere Italiaanse restaurants. Je vindt er alle klassieke Italiaanse bereidingen, lekker klaargemaakt en met de typische Italiaanse zwier geserveerd. Het is er soms wat druk, maar voor mij draagt dat bij tot de toffe sfeer.

Maria Mekkens
2 Beoordelingen