Mijn meningen

AnnieVan Hoeck
Beoordeeld op  27/03/2016 12:51
Annie beveelt dit restaurant aan voor:

Heerlijke fijne keuken in een aangenaam kader

Vriendelijk onthaal en bediening. Mooi, aangenaam, heel stijlvol restaurant. we hadden het restodays diner genomen. Overheerlijke fijne kraakverse producten. begonnen met een amuse : aspergesoepje en platte kaas met viseitjes. dan ravioli met boschampignons of planche de la mer (grijze garnaalkroket, vissoep met roux en maatjes (origineel gepresenteerd), dan op vel gebakken kabeljauw met asperges en een overheerlijke mosterdsaus/ lam met seizoensgroenten , nougatinedessert met rode vruchten coulis en dan nog een koffietje met verschillende versnaperingen. de aangepaste wijnen waren ook heel lekker. kortom een echte aanrader.

Annie Van Hoeck
1 Beoordeling