Beoordelingen

placeholder Tinne Stukkens
TinneStukkens
Beoordeeld op  09/01/2018 10:43
Tinne beveelt dit restaurant aan voor:

Heel gastvrije en vriendelijke bediening, heerlijke pizza's en enorm kindvriendelijk. Wat wil een mens nog meer?

Op vrijdag 5 januari zijn we met ons gezinnetje (2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6 jaar) hartelijk ontvangen in DESIDERIUS. We kregen een lekker tomatensoepje en focaccia als hapje, nog voor we iets bestelden. We namen pizza’s omdat we zagen dat de tafel naast ons een prachtexemplaar had gekregen. Dat deed ons watertanden. En inderdaad, het eten was overheerlijk. De pizza’s waren zeer rijkelijk belegd en perfect gebakken. We hadden zelf een pizza samengesteld voor onze kinderen en dat was geen enkel probleem. De overschot van de pizza’s (want ze zijn echt wel groot) kregen we mee naar huis. Ook de kinderijsjes met bijhorende lolly waren een schot in de roos. De digestiefjes die we van het huis kregen (Sambuca en limoncello) werden ook zeer gesmaakt! Wanneer we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker terug!

Tinne Stukkens
1 Beoordeling