Beoordelingen

StefHenckens
Beoordeeld op  04/02/2015 17:25
Stef beveelt dit restaurant aan voor:

Prima restaurant in het hart van Tongeren

Een dagje naar Tongeren en op goed geluk een restaurant gekozen. Al bij het binnen komen in restaurant Etna waren we blij verrast door de ruime en lichte zaal. We kregen meteen een hapje geserveerd terwijl we rustig de kaart konden bestuderen. Ruime keuze en licht verteerbare prijzen. De schotels die op tafel verschenen waren heel smakelijk en ruimschoots voldoende. De huiswijn was van goede prijs kwaliteitverhouding. Tenslotte was de bediening zowel door het personeel als de eigenaar onberispelijk en aangenaam persoonlijk. zeker proberen!

Stef Henckens

Parkstraat 14 3000 LEUVEN
placeholder Stef Henckens Xàtiva
StefHenckens
Beoordeeld op  13/08/2011 21:57

boeken online, een herinnering krijgen en finaal voor een gesloten deur staan!

met vrienden afspreken, een tafel reserveren. De avond voordien een mail krijgen opdat we toch zeker niet zouden vergeten te komen. Op het afgesproken uur voor een gesloten deur staan en van de buren horen dat de uitbater met verlof is. Erger heb ik nog nooit meegemaakt!

Stef Henckens
2 Beoordelingen
Beoordeeld op  13/08/2011 21:57

boeken online, een herinnering krijgen en finaal voor een gesloten deur staan!