Beoordelingen

placeholder Stefaan Demol HALLE, Belgium
StefaanDemol
Beoordeeld op  30/08/2013 20:35

Telkens opnieuw TOP

Op regelmatig bezoeken wij dit gezellige restaurant in één van de mooiste wijkjes van de Halse binnenstad. Het restaurant is lekker spaans gezellig, zowel in de winter als in de zomer. Of we er nu onder ons tweetjes gaan eten, met familie of met vrienden, het is altijd even gezellig en fijn. Het is elke keer weer een aangename verassing als de tapa's op tafel verschijnen. Het lijkt wel of er zoveel keuze mogelijkheden zijn aan tapa's dat je gewoonweg telkens een totaal andere tafel krijgt. Bovendien zijn ze allemaal even lekker. De bediening is vlot, sympathiek en vriendelijk. Het personeel doet werkelijk alles om het de gasten naar hun zin te maken én dat begint al bij een reservatie. Het maakt bovendien niet uit of je door de week op een rustige avond of tijden het weekend gaat eten, zowel de kwaliteit als de service blijven top. Bovendien dit alles aan een heel goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan deze zaak alleen maar aanbevelen, of jij lekker met z'n tweetjes iets wil vieren of je wil gewoon met je vrienden een fijn avondje uit. Gewoon DOEN. Ik hoop hier nog vele malen te mogen en kunnen terugkomen.

Stefaan Demol
1 Beoordeling