Beoordelingen

Restaurant De Voet Van Keizer Karel

Klapscheutstraat 41a 1741 WAMBEEK
patrick de duffeleer
patrickde duffeleer
Beoordeeld op  28/01/2015 11:33

Onbeleefde service , geen respect voor klant...

Als regelmatige klanten vooral bij de vorige eigenaar waar we nooit klachten hadden en alles tot in de puntjes verzorgd was, is dit niet meer aan de orde bij de nieuwe eigenares. Voor het vieren van een verjaardag hadden we onze vertrouwde tafel besteld. Dat het om een verjaardag ging had ik bij de reservatie vermeld. Toen we arriveerden was het koud in het restaurant en zagen we nog klanten hierover praten. Het was aan het vriezen en er lag sneeuw. Ik heb de serveerster hierop aangesproken.Na 10 minuten kwam de eigenares boven kijken om te zien of het wel degelijk koud was. Na 20 minuten begon het op te warmen... Toen we onze maaltijd verkregen waren onze borden niet opgewarmd en voelde ijskoud aan,bovendien was de lamskroon bij ons beiden rauw en niet gekruid en de portie friet voor 2 personen was er ééntje voor 1 persoon. We hielden onze beleefdheid en aten het meest gebakken van onze lamskroon op, maar vroegen wel nog een portie friet.Dit heeft 15 minuten geduurd voor we onze friet uiteindelijk verkregen. Ondertussen was ons eten koud op het niet voorverwarmde bord en dus honger voorbij. Bij het betalen melden wij ons ongenoegen aan de eigenares en kregen gewoon te horen, " ja, dan hebben jullie pech gehad"..en moesten het volledige bedrag tot op 0.30 cent betalen en zelfs een supplement voor de bijkomende friet ! Een correcte zakenvrouw had op zen minst haar excuses aangeboden en ons een koffie aangeboden. Wij verkregen enkel " DAN HEBBEN JULLIE PECH GEHAD" ! Dit zou bij de vorige eigenaar nooit! gebeuren.Ter vermelding , wij moeten bijna één uur rijden naar het ooit "ons leuk restaurant". De mooie avond van mijn verjaardag was dus een koude avond geworden. Wij zijn niet enkel ons geld kwijt maar ook een koude ervaring rijker. Dank u voor de koude service :(

patrick de duffeleer
0 Favorieten
1 Beoordeling
Beoordeeld op  28/01/2015 11:33

Onbeleefde service , geen respect voor klant...

Als regelmatige klanten vooral bij de vorige eigenaar waar we nooit klachten hadden en alles tot in de puntjes verzorgd was, is dit niet meer aan de orde bij de nieuwe eigenares. Voor het vieren van een verjaardag hadden we onze vertrouwde tafel besteld. Dat het om een verjaardag ging had ik bij de reservatie vermeld. Toen we arriveerden was het koud in het restaurant en zagen we nog klanten hierover praten. Het was aan het vriezen en er lag sneeuw. Ik heb de serveerster hierop aangesproken.Na 10 minuten kwam de eigenares boven kijken om te zien of het wel degelijk koud was. Na 20 minuten begon het op te warmen... Toen we onze maaltijd verkregen waren onze borden niet opgewarmd en voelde ijskoud aan,bovendien was de lamskroon bij ons beiden rauw en niet gekruid en de portie friet voor 2 personen was er ééntje voor 1 persoon. We hielden onze beleefdheid en aten het meest gebakken van onze lamskroon op, maar vroegen wel nog een portie friet.Dit heeft 15 minuten geduurd voor we onze friet uiteindelijk verkregen. Ondertussen was ons eten koud op het niet voorverwarmde bord en dus honger voorbij. Bij het betalen melden wij ons ongenoegen aan de eigenares en kregen gewoon te horen, " ja, dan hebben jullie pech gehad"..en moesten het volledige bedrag tot op 0.30 cent betalen en zelfs een supplement voor de bijkomende friet ! Een correcte zakenvrouw had op zen minst haar excuses aangeboden en ons een koffie aangeboden. Wij verkregen enkel " DAN HEBBEN JULLIE PECH GEHAD" ! Dit zou bij de vorige eigenaar nooit! gebeuren.Ter vermelding , wij moeten bijna één uur rijden naar het ooit "ons leuk restaurant". De mooie avond van mijn verjaardag was dus een koude avond geworden. Wij zijn niet enkel ons geld kwijt maar ook een koude ervaring rijker. Dank u voor de koude service :(