Beoordelingen

placeholder Guillaume Duysburgh
GuillaumeDuysburgh
Beoordeeld op  23/08/2018 11:09
Guillaume beveelt dit restaurant aan voor:

Zeer lekker eten op een aangenaam terras. Puur genieten!

Op een mooie zomeravond in augustus hier komen eten. Het restaurant werd aangeraden door vrienden die hier regelmatig komen. We kregen een tafeltje op het mooi ingerichte terras, die zeer gezellig aanvoelt en niet "druk en toeristisch" zoals je verwacht op bijna alle terrassen op de zeedijk. (ergens ook normaal, aangezien dit een Restaurant is en geen simpele Brasserie). We werden warm onthaald door de gastvrouw en dronken met veel genot onze aperitief. Als voorgerecht nam ik de Tataki van tonijn, en mijn gezelschap de oesters. Zeer verse Tonijn, en perfect gebakken. Ook de oesters waren zeer vers, en van zeer goede kwaliteit. Als hoofdgerecht nam ik de Filet Pur van een Spaans runderras. Zeer lekkere smaak! Mijn gezelschap nam de mossels op een Thaise wijze, gewoon top! Bij het hoofdgerecht vroegen wij of er ons een lekker wijntje kon worden aangeraden, en uit de zeer ruime wijnkaart kregen wij een topwijntje aangeraden. We hebben van een zeer mooi zicht op de zonsondergang met lekker eten en een aangename sfeer van ons zeer geslaagd bezoekje genoten! Jammer dat we maar een score van 5 kunnen geven, het is zeker het dubbele waard!

Guillaume Duysburgh
1 Beoordeling
Beoordeeld op  23/08/2018 11:09
Guillaume beveelt dit restaurant aan voor:

Zeer lekker eten op een aangenaam terras. Puur genieten!