Beoordelingen

Restaurant Coco

Zuidlaan 99d 9230 WETTEREN
Beoordeeld op  04/04/2019 10:14
Luc beveelt dit restaurant aan voor:

Vlotte bediening Vriendelijk personeel Aangenaam kader Prijs/kwaliteit...

Vlotte bediening Vriendelijk personeel Aangenaam kader Prijs/kwaliteit in orde: de victoriabaarsfilet was top: mooi glanzend De wortelpuree mocht warmer worden opgediend, das een klein minpuntje Nieuwe formule in de dagschotel: mogelijkheid om te kiezen tussen een voorgerechtje of soep

Beoordeeld op  04/04/2019 10:14
Luc beveelt dit restaurant aan voor:

Vlotte bediening Vriendelijk personeel Aangenaam kader Prijs/kwaliteit...

Restaurant Le Grand Bleu

Snepkaai 15 9000 GENT
Beoordeeld op  14/12/2015 11:48

Le Grand Bleu niet alleen voor zijn kreeft

Genoten van een lekkere lunch met correcte en snelle bediening, zeker voor herhaling vatbaar !

Beoordeeld op  14/12/2015 11:48

Le Grand Bleu niet alleen voor zijn kreeft

Restaurant Brasserie Manjefiek

Gentsesteenweg 22 A 9230 WETTEREN
Beoordeeld op  06/12/2015 14:52

Manjefiek maar niet meer op Sodexo Lunch Days

Voorgerecht was lekker (2 grijze garnaalkroketten) Hoofdschotel was de dagschotel voorzien (koolvishaasje met pickles-béarnaise, geroosterde wortelen en rozemarijn aardappelen), en dit zag er heerlijk uit (tafeltje naast ons) maar blijkbaar was dit niet meer beschikbaar en kregen we bij het opdienen van de hoofdschotel te horen dat de chef à la minute tongrolletjes met een dillesaus voor ons had gereedgemaakt. Dit was dan ook effectief een verassing à la minute !

Beoordeeld op  06/12/2015 14:52

Manjefiek maar niet meer op Sodexo Lunch Days

Restaurant Grand Café Au Lilas Blanc

Vlamingstraat 30 8300 KNOKKE
Beoordeeld op  04/12/2015 10:58

RESTAURANT GESLOTEN

Stonden tot onze verassing voor een gesloten deur en verlaten horecapand alhoewel gereserveerd in kader van de Sodexo Lunch Days via Resto.be ! Zijn dan maar rechtover gaan eten bij Gastrobar Dez La Vega en daar wist de zaakvoerder ons te vertellen dat de uitbater zijn boeken had neergelegd.

Beoordeeld op  04/12/2015 10:58

RESTAURANT GESLOTEN