Beoordelingen

Oksana Meeuwissen
OksanaMeeuwissen
Beoordeeld op  01/08/2018 21:14

Zeer slecht

Wij hebben voor een menu van 3 gangen meer dan 2 uur en half moeten wachten. Mensen die gewoon kwamen eten en na ons toegekomen waren werden sneller bediend. Indien we zelf niet gevraagd hadden naar onze hoofdgang waren we waarschijnlijk nog steeds aan het wachten. Misschien wilden ze ons zo “ dwingen “ om veel te drinken, maar trop is te veel. Zelfs toen we de rekening gevraagd hadden en we het geld hadden klaargelegd, zijn we na 10 minuten naar de kassa gegaan om af te rekenen omdat ze niet langskwamen en dit terwijl we toen de enigste in de zaak waren. We kunnen niet tevreden zijn over dit restaurant.

Oksana Meeuwissen
1 Beoordeling