Beoordelingen

VandoorneLaurent
Beoordeeld op  01/04/2017 16:31
Vandoorne beveelt dit restaurant aan voor:

Heerlijk etentje !!!

Een rustig restaurant, ruim en toch gezellig - voor ons was het nog wat te fris om buiten te zitten, maar tijdens de zomer-dagen moet dit een heerlijk gevoel geven ! Een duidelijk en gevarieerd menu - met vooral die heerlijke tongetjes waar we reeds 2 x speciaal voor zijn terug gekeerd uit China ! Ze (de tongetjes) waren perfect gebakken met heerlijke frietjes en een fijne bearnaise-saus ! Een snelle en professionele bediening zonder veel tierelantijntjes ! De wijn van het huis is ook een perfecte keuze ! We hebben al onze vriendenkring reeds ingelicht ! Laurent en Yingchun

Vandoorne Laurent
1 Beoordeling