Beoordelingen

Oli Dulfi
OliDulfi
Beoordeeld op  25/08/2014 21:56

Exceptionnel !

Une soirée mémorable , un Excellent caviar servis à la Russe , ce restaurant à un excellent rapport qualité prix , des plats traditionnels russes cuisinés par la patronne elle même , une qualité irréprochable depuis son retour en cuisine , des plats minutes avec des produits frais. Côté ambiance un patron festif qui n'hésite pas à danser et fait danser en fin de soirée , un cadre sympathique une bonne humeur et un humour constant . Réservation préalable , le restaurant est fort demandé . Mes 40 ans resteront un excellent souvenir . Merci !!!!

Oli Dulfi
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  25/08/2014 21:56

Exceptionnel !

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in