Beoordelingen

an vangrieken TESSENDERLO, Belgium
anvangrieken
Beoordeeld op  26/03/2014 13:34

Zeer lekker

2 weken geleden voor de eerste keer geweest , eerste lentezon , lekkere pasta op t terras ....... Lekkere keuken met eerlijke gerechten , jong vlot tof personeel , sympathieke uitbater zeker voor herhaling vatbaar .

an vangrieken

an vangrieken TESSENDERLO, Belgium
anvangrieken
Beoordeeld op  26/03/2014 13:12

Topavond !!!!

Vorige zaterdag voor de eerste keer geweest , maar zeker niet de laatste keer. Superavond gehad , top bediening , mooie borden , leuke smaken , pracht van een pand ... Wat wil een mens nog meer .... Proficiat aan de chef en zijn ganse team. Aan de dame die voor mij een recentie schreef , ook bij ons was de boeking misgelopen. En dit op een drukke zaterdag . Wij boden zelf aan om op een andere keer terug te komen , maar dit was voor het management GEEN optie . Onze jassen werden aangenomen , we mochten plaatsnemen in het gezellig salon , naast de openhaard , kregen daar onze hapjes en een drankje . In no time was onze tafel klaar ... ( zelfs nog voor ons glas leeg was ) . En werden gans de avond behandeld als 2 koninginnen . Verder ben ik zelf afkomstig van Balen Wezel , rijtijd Overpelt is ongeveer 24 min . Afgegaan op alle voorgaande recenties die deze zaak kreeg , zou het kunnen dat u een slechte dag had ?

an vangrieken
2 Beoordelingen