Beoordelingen

Martine Lagae
MartineLagae
Beoordeeld op  24/08/2017 23:12

Grote teleurstelling

3 van de 7 personen bestellen tonijn: dit gerecht wordt op een extra bord in de zaal aangeraden. Na lange tijd wordt gemeld dat er maar voor 1 persoon tonijn is. De 2 andere personen kiezen iets anders. Ondertussen worden verschillende tafels die na ons besteld hebben, bediend. Op vraag hoe het met onze gerechten zit: men is er mee bezig. Na lange tijd krijgen 6 personen hun gerechten en dan wordt meegedeeld dat er geen tonijn meer is! Die werd aan een andere tafel gegeven. Lotte is er ook niet meer. Op vraag hoe lang die persoon zal moeten wachten, wordt kort geantwoord dat het afhankelijk is van de keuze. Die persoon kan pas eten als de anderen bijna klaar zijn. Ook op de bestelling van koffie/thee moet lang gewacht worden. Bij het checken van de rekening blijkt dat de duurdere tonijn werd aangerekend ipv het gekregen gerecht. Uitleg: de rekening moest vlug doorgegeven worden. Personeel bleef vriendelijk, excuseerde zich even maar aanbieden van vb. gratis koffie was wel op zijn plaats geweest.

Martine Lagae
1 Beoordeling
Beoordeeld op  24/08/2017 23:12

Grote teleurstelling

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in