Beoordelingen

Restaurant 't Stoofpotje Ii

Markt 40 9800 DEINZE
Beoordeeld op  23/09/2015 09:01

lekker

Een zeer verzorgd, modern interieur. Lekker en verzorgd eten voor een zachte prijs. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

Beoordeeld op  23/09/2015 09:01

lekker

Restaurant Deboeveries

Lijnstraat 2 9831 DEURLE
Beoordeeld op  22/09/2015 14:56

super

We zijn hier vorige week gaan eten, eten en bediening super. Correcte prijzen voor heel lekker en verzorgd eten. Als ik een klein minpuntje mag vermelden, dan vond ik het interieur wat te donker. Zou hier niet komen eten met mooi weer.

Beoordeeld op  22/09/2015 14:56

super

Restaurant Brasserie Christophe

Grote Markt 24 8630 VEURNE
Beoordeeld op  22/09/2015 08:29

opgewarmde pannekoeken

Ben daar gisteren geweest, koffie met pannenkoek besteld, en gevraagd of ze vers gebakken werden ( prijs: 4,30 €). Daar werd bevestigend op geantwoord. De kok zat in het restaurant terwijl de pannenkoeken aan bakken waren? Toe ze eindelijk werden geserveerd waren ze koud. Na een opmerking hierover werden ze terug in de micor golf oven gestoken, en na een poosje weer gebracht. Gewoon schandalig. Toen ik zei dat ik het erg vond, dat ze, ondanks onze initiele vraag, toch geen verse pannenkoeken serveerden, reageerde men heel geërgerd en onbeleefd. Nooit meer, voel me belogen en bedrogen. Voor 13.80 voor 2 pannekoeken en 2 koffies had ik wel meer verwacht.

Beoordeeld op  22/09/2015 08:29

opgewarmde pannekoeken