Beoordelingen

Restaurant Wabi Sabi Sushi Bar

Muntstraat 10 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  19/04/2013 17:59

heerlijke sushi gegeten!

We hebben met z'n drieën een sushiboot genomen. Veeeel te veel natuurlijk maar je krijgt de overschot wel mee naar huis. Ik heb niet heel veel ervaring met sushirestaurants maar dit was wel het beste waar ik ooit al geweest was. Elke sushi had een uitgesproken smaak, heerlijk! Er zat ook een speciale vissoort bij waarvan de vriendin die al in Japan geweest was de naam kende. Je kan er ook andere Oosterse gerechten eten dus als je in groep wilt gaan en iemand lust geen sushi zal die zeker en vast ook wel zijn goesting vinden denk ik. Ik ga er alleszins zeker nog eens terug!!

Beoordeeld op  19/04/2013 17:59

heerlijke sushi gegeten!

Restaurant Mama Wong

Naamsesteenweg 178 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  19/04/2013 17:41

Hier proef je in eenvoudige schotels de verfijnde Oosterse keuken!

Dit is gewoonweg het beste Oosterse restaurant dat ik ken. Wanneer ik er ga, neem ik altijd iets van het uitgebreide suggestiebord. Het zijn eerder kleine porties maar voor een kleine eter als ikzelf zijn ze groot genoeg. Voor de grote eters raad ik als voorgerecht het assortiment van hapjes aan! Dit zijn wel de typische Oosterse hapjes maar erg lekker. Dit restaurant is absoluut niet te vergelijken met het Chinese restaurant zoals wij ze allemaal kennen. Hier geen plakkerige ongezonde gerechten die allemaal wel wat op elkaar lijken. Je krijgt hier eenvoudige gerechtjes voorgeschoteld maar met verfijnde, speciale ingrediënten en alles smaakt gewoon uitstekend!

Beoordeeld op  19/04/2013 17:41

Hier proef je in eenvoudige schotels de verfijnde Oosterse keuken!

Restaurant Toeareg

Parijsstraat 37 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  19/04/2013 17:31

mijn favoriete Marokkaans restaurant in Leuven

Ik ben hier nu reeds enkele keren met vrienden geweest en telkens was het een zeer leuke, goede ervaring. Meestal neem ik de tajine met kip en amandelen maar ik heb ook bijvoorbeeld al van de filodeegjes geproefd. Mijn tafelgenoten gaan vaak voor de lamstajine en ook dit blijkt een aanrader te zijn. Wanneer ik het etentje dan afsluit met een lekkere Marokkaanse muntthee dan is mijn avond compleet!

Beoordeeld op  19/04/2013 17:31

mijn favoriete Marokkaans restaurant in Leuven

Restaurant Kop Of Munt

Capucienenstraat 7 3200 AARSCHOT
Beoordeeld op  19/04/2013 17:24

teleurgesteld in de service

Ik was enkele jaren geleden al eens met vriendinnen in dit restaurant geweest en toen was het een leuke avond maar toen ik er zopas op een vrijdagavond met mijn vriend heen ging was de service toch teleurstellend. We hadden gereserveerd en kregen onmiddellijk een tafeltje toegewezen. Onze bestelling werd ook relatief snel opgenomen maar het leek wel of ze ons vergeten waren. De tafels rondom ons werden bediend met voor- en hoofdgerecht en ook de tafel die na ons binnen was gekomen werd reeds bediend. We hadden echt het gevoel dat er iets misgelopen was. We hadden nochtans niets besteld dat een lange wachttijd rechtvaardigde: entrecôte met frietjes en stoofvlees van konijn met kroketjes. Wij waren dus teleurgesteld in de lange wachttijd en gaan eerst wat andere restaurantjes in Aarschot ontdekken voor we daar nog eens langs zullen gaan.

Beoordeeld op  19/04/2013 17:24

teleurgesteld in de service