Beoordelingen

Restaurant Triskel

Huinhovenstraat 2 1820 PERK
Beoordeeld op  08/09/2016 14:06

heel lekker

zeer lekker gegeten, super Hereford steak en saus om de vingers af te likken - alles zoals het hoort. leuk terras om te zitten en heel vriendelijk bediening.

Beoordeeld op  08/09/2016 14:06

heel lekker

Restaurant Restaurant Mykene

Muntstraat 44 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  08/08/2016 21:01

eerlijke Belgische keuken

We hadden dit restaurant gekozen omdat 2 van ons gezelschap vegetarisch wilden eten. Superlekker. Bij een volgende gelegenheid hadden we niet gereserveerd en was er helaas geen plaats, maar we komen zeker terug.

Beoordeeld op  08/08/2016 21:01

eerlijke Belgische keuken

Restaurant Domus

Tiensestraat 8 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  08/08/2016 20:56

authentiek

Leuke plaats voor een lekkere spaghetti, huisgemaakt stoofvlees met bier of gewoon voor het gezellig samen bier proeven. Toffe sfeer. Eén van de leukste plekjes van Leuven om de studentensfeer om te snuiven voor elke leeftijdscategorie!

Beoordeeld op  08/08/2016 20:56

authentiek

Restaurant Mamma Mia

Parkstraat 107 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  08/08/2016 20:52
Patricia beveelt dit restaurant aan voor:

We hebben al een paar keer een terrasje gedaan in dit Italiaans restau...

We hebben al een paar keer een terrasje gedaan in dit Italiaans restaurant. Telkens goede bediening en lekker gegeten. Probeer eens de echte huisgemaakte tiramisu maar verwacht je aan een grote portie! Goede sfeer.

Beoordeeld op  08/08/2016 20:52
Patricia beveelt dit restaurant aan voor:

We hebben al een paar keer een terrasje gedaan in dit Italiaans restau...

Restaurant Ascoli

Muntstraat 17 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  08/08/2016 20:41

2 keer geweest en telkens toch wat tegengevallen. We zijn gewoon zowel...

2 keer geweest en telkens toch wat tegengevallen. We zijn gewoon zowel in België als in Italië specifiek Italiaanse schotels te eten, maar hier valt het toch wat tegen. Voor en snelle hap is het OK. Gastronomie: neen.

Beoordeeld op  08/08/2016 20:41

2 keer geweest en telkens toch wat tegengevallen. We zijn gewoon zowel...

Restaurant Brasserie 89

Diestsesteenweg 89 3200 AARSCHOT
Beoordeeld op  08/08/2016 20:38

aanrader

Leuke locatie wat je niet van op de steenweg zou zeggen.Vlotte bediening. Lekker gegeten. Hier komen we zeker terug.

Beoordeeld op  08/08/2016 20:38

aanrader

Restaurant Harte Troef

Theo De Beckerstraat 33 3200 AARSCHOT
Beoordeeld op  08/08/2016 20:34
Patricia beveelt dit restaurant aan voor:

Dik OK zeker het nagerecht. vergeet niet te reserveren....

Dik OK zeker het nagerecht. vergeet niet te reserveren.

Beoordeeld op  08/08/2016 20:34
Patricia beveelt dit restaurant aan voor:

Dik OK zeker het nagerecht. vergeet niet te reserveren....

Dik OK zeker het nagerecht. vergeet niet te reserveren.

Restaurant Mai Thai

Suikerrui 26 2000 ANTWERPEN-CENTRUM
Beoordeeld op  08/08/2016 20:29

Goede Thai.

Op een middag met de collega's langs geweest. En we hadden geluk, er was plaats zonder te reserveren. We hebben allemaal genoten! Kwaliteit is Ok en dit is echt niet het eerste Thaise restaurant waar we komen.

Beoordeeld op  08/08/2016 20:29

Goede Thai.

Restaurant Het Land Aan De Overkant

Léon Schreursvest 85 3001 HEVERLEE
Beoordeeld op  08/08/2016 20:26

Gastronomie

Pure gastronomie! Zo lekker en telkens iets totaal anders. Goede keuze wijnen bij de gerechten. Zalig gewoon.

Beoordeeld op  08/08/2016 20:26

Gastronomie

Restaurant Ristorante Dante

Centrumlaan 32 3600 GENK
Beoordeeld op  08/08/2016 20:18

Goed Italiaans restaurant!

Al een 5tal malen geweest en telkens is het er weer heel lekker. Osso bucco en saltimbocca zijn perfect. En vergeet als dessert zeker de panna cotta met bosvruchten niet! Altijd goed bediend, voldoende en zeer lekker.

Beoordeeld op  08/08/2016 20:18

Goed Italiaans restaurant!

Restaurant Pand 11

Hoogstraat 11 2580 BEERZEL
Beoordeeld op  08/08/2016 08:56

ondermaats

Helaas kiest men hier voor microgolf ipv een eerlijke keuken en bereidingswijze. Ons bezoek hier viel ons erg tegen. Friet werd half rauw opgediend. Leuk kader en veel show maar qua bereidingswijze moet deze kok nog veel leren. Ook in het omgaan met aanmerkingen van klanten is men zeer slecht tot regelrecht lomp. Ik stoorde me mateloos aan het puscherig gedrag van de obers ivm drank, saus en extra's. Dit kan op een andere manier.

Beoordeeld op  08/08/2016 08:56

ondermaats