Noah

Lichtaartsebaan 51 2460 KASTERLEE

Belgisch-Franse Seizoensgebonden

Zondag

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Geïnspireerd door de Franse culinaire traditie is Noah's keuken ambachtelijk, zuiver en uitgepuurd.

De Chef werkt uitsluitend met kwalitatieve, seizoensgebonden producten. Smaak, aroma, versheid en een elegante vormgeving gaan steeds hand in hand. Dat is waar Noah voor staat.

U kan à la carte kiezen uit een viertal voorgerechten en een viertal hoofdgerechten. We hebben uiteraard ook een dessertkaart. Of u kan voluit gaan en genieten van ons Degustatiemenu, een gastronomische samenvatting in een drie-, vier- of vijfgangenmenu. Noah past maandelijks haar menukaart aan. Onze doorgedreven service en enthousiasme staan sowieso op het menu.

De wijnkaart werd zorgvuldig samengesteld door Geert, eigenaar van Noah. Naast onze selecte en voortreffelijke Franse wijnen serveren wij onze gasten ook een exquis aanbod aan Italiaanse wijnen.

Zalig genieten van een aperitief of digestief kan in onze Tuinkamer, op ons heerlijk terras te midden van het prachtige, Kastelse groen of in onze rustgevende loungebar. We komen ook tegemoet aan de wensen van het Gin & Tonic minnende publiek door ons ruim assortiment aan gins en spirits.

Faciliteiten Wijnbar, Parking, Air conditioning, Faciliteiten mindervaliden, Terras, Tuin, Bar - Lounge, Hotel, Ontbijt, Rokersruimte, Wi-fi, Meeting Sfeer Art nouveau, Eigentijds kader, Hotel
Betalingsmogelijkheden American Express, Master Card, Visa, Bancontact

1 personen schreven een beoordeling over restaurant NOAH

10.0 Gebaseerd op 1 beoordeling
Kris Vanden Abeele
16 Beoordelingen

tot in de puntjes verzorgd

we hebben een viergangen-menu genomen tijdens een gure oktoberavond. we genoten van het eerste moment dankzij de goede zorgen van de gastheer en -vrouw. je voelt je onmiddellijk op je gemak. het menu was zeer goed verzorgd en gebalanceerd, heel lekker op smaak gebracht en met veel liefde op de tafel gebracht. op een ontspannende manier werden we bediend, met de glimlach en met vakkennis.