Beoordelingen
Restaurant Huyze Begga
Begijnhof 31
8500 KORTRIJK
Greet Dehullu
GreetDehullu
Beoordeeld op
10/10/2022 10:18
Te lange wachttijd voor bediening. Maaltijd was lekker en over algemee...
Te lange wachttijd voor bediening. Maaltijd was lekker en over algemeen in orde. Broodjes wel wat te zwart geblakerd.
Greet Dehullu
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
10/10/2022 10:18
Te lange wachttijd voor bediening. Maaltijd was lekker en over algemee...
Te lange wachttijd voor bediening. Maaltijd was lekker en over algemeen in orde. Broodjes wel wat te zwart geblakerd.