Beoordelingen

Restaurant Gasthof De Beiaard

Abdijlaan 28 2400 MOL
pierre van espen
pierrevan espen
Beoordeeld op  12/08/2021 10:56
pierre beveelt dit restaurant aan voor:

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn...

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn vrouw was weer zeer lekker,maar verleden jaar waren de ribbetjes iets beter toen waren ze sapiger en zoeter maar het was zeer goed bedankt voor de vriedelijke ontvangst

pierre van espen
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  12/08/2021 10:56
pierre beveelt dit restaurant aan voor:

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn...

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn vrouw was weer zeer lekker,maar verleden jaar waren de ribbetjes iets beter toen waren ze sapiger en zoeter maar het was zeer goed bedankt voor de vriedelijke ontvangst