Beoordelingen

Restaurant Umi Sushi & Asian Cuisine

Groenplaats 8 2000 ANTWERPEN-CENTRUM
Peggy Van limbergen
PeggyVan limbergen
Beoordeeld op  22/11/2025 09:06
Peggy beveelt dit restaurant aan voor:

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader...

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader.wij komen zeker nog terug.

Peggy Van limbergen
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  22/11/2025 09:06
Peggy beveelt dit restaurant aan voor:

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader...

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader.wij komen zeker nog terug.