Beoordelingen
Restaurant Umi Sushi & Asian Cuisine
Groenplaats 8
2000 ANTWERPEN-CENTRUM
Peggy Van limbergen
PeggyVan limbergen
Beoordeeld op
22/11/2025 09:06
Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader...
Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader.wij komen zeker nog terug.
Peggy Van limbergen
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
22/11/2025 09:06
Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader...
Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader.wij komen zeker nog terug.