Beoordelingen

Restaurant Restaurant Octave

Koningin Astridplein 7 2018 ANTWERPEN
leentje van meirhaeghe
leentjevan meirhaeghe
Beoordeeld op  11/01/2026 14:04
leentje beveelt dit restaurant aan voor:

Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen ...

Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen graag nog eens terug.

leentje van meirhaeghe
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  11/01/2026 14:04
leentje beveelt dit restaurant aan voor:

Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen ...

Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen graag nog eens terug.