Beoordelingen
Restaurant Bistro Henriette
Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en ...
Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en kleinkinderen. We kregen een mooi gedekte tafel. We hadden gekozen voor het najaarsmenu.Het eten van aperitiefhapjes tot dessert was heel lekker! Dikke proficiat voor de keuken. De bediening was ook uitstekend. Altijd vriendelijk en beleefd. We zijn er al verschillende keren geweest en altijd heel tevreden. Ons lievelingsrestaurant in onze thuisstad Knokke! Ten zeerste aanbevolen!
Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en ...
Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en kleinkinderen. We kregen een mooi gedekte tafel. We hadden gekozen voor het najaarsmenu.Het eten van aperitiefhapjes tot dessert was heel lekker! Dikke proficiat voor de keuken. De bediening was ook uitstekend. Altijd vriendelijk en beleefd. We zijn er al verschillende keren geweest en altijd heel tevreden. Ons lievelingsrestaurant in onze thuisstad Knokke! Ten zeerste aanbevolen!