Beoordelingen

Lange Lobroekstraat 61 2060 ANTWERPEN
Carlo Buijs
CarloBuijs
Beoordeeld op  24/11/2019 12:28

Veel te duur restaurant voor wat je krijgt.

Het is belachelijk wat je krijgt voor de prijs die ze ervoor vragen. Eerst kreeg mijn vrouw een slecht stuk vlees, dit was ook nog uitgedroogd. Waarschijnlijk hebben ze het eerst aan andere mensen aangeboden die het ook geweigerd hebben. Het was een menu voor 2 personen en je zou dan 1,3 kg vlees krijgen lazen we later pas, toen we klaagden over de rekening. Dat gewicht werd zeker niet gehaald, maar je moet er wel € 79,- voor betalen. Helaas van te voren de recensies niet gecheckt, hieruit blijkt dat dit veel vaker voorkomt. Dit restaurant is niet aan te raden.

Carlo Buijs
1 Beoordeling
Beoordeeld op  24/11/2019 12:28

Veel te duur restaurant voor wat je krijgt.