Beoordelingen

Restaurant Bife Churrasco

De Keyserlei 47 2018 ANTWERPEN
Bob Heyrman
BobHeyrman
Beoordeeld op  31/10/2022 09:42
Bob beveelt dit restaurant aan voor:

Het eten was niet goed, vooral de kip had een speciale smaak... En de ...

Het eten was niet goed, vooral de kip had een speciale smaak... En de bediening was ook niet echt vriendelijk... En de prijs/ kwaliteit is veel te duur voor wat je krijgt.

Bob Heyrman
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  31/10/2022 09:42
Bob beveelt dit restaurant aan voor:

Het eten was niet goed, vooral de kip had een speciale smaak... En de ...

Het eten was niet goed, vooral de kip had een speciale smaak... En de bediening was ook niet echt vriendelijk... En de prijs/ kwaliteit is veel te duur voor wat je krijgt.