Beoordelingen

FrankTournet
Beoordeeld op  10/06/2015 11:18
Frank beveelt dit restaurant aan voor:

schitterend

een tijdje terug gaan genieten in Gent bij Karel de Stoute. qua gezelligheid kan er nog heel wat aangepast worden MAAR zodra het eerste hapje opgediend wordt vergeet je alles en start het genieten, want eten kun je dit niet noemen. het is GENIETEN van de eerste hap tot de laatste ! dit restaurant verdient minstens 1 ster ! TOP prijskaartje ong 230€ voor 6-gangenmenu met aangepaste wijnen, aperitief en koffie inclusief. het geld meer dan waard ! wij komen zeker terug !

Frank Tournet

Frank Tournet OOST-EEKLO, Belgium
FrankTournet
Beoordeeld op  10/06/2015 11:10

tegenvaller

heel mooi gezellig terras, maar eten was tegenvaller. eerst en vooral géén keuze, enkel menu op zondagmiddag. voorgerecht carpaccio was smaakloos, hoofdgerecht lamsvlees was oud schaap volgens mij met veel vet. lauwe groentjes ( wortelen en boontjes) waren smaakloos, niet gekruid. beste waren tussendoortjes : aspergesoepje en sorbet. ook dessertbordje kaas was lekker. aangepaste wijnen ok, niks speciaal. gelukkig viel de prijs mee = <400€ voor 6 personen. conclusie : al veel beter gegeten voor dat geld en we gaan niet meer terug !

Frank Tournet
2 Beoordelingen