Beoordelingen
Restaurant Umi Sushi & Asian Cuisine
Groenplaats 8
2000 ANTWERPEN-CENTRUM
Isabelle Sluijter
IsabelleSluijter
Beoordeeld op
17/10/2021 11:43
Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat w...
Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat weinig personeel, waardoor we soms lang moesten wachten. Gezellige avond gehad hier
Isabelle Sluijter
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
17/10/2021 11:43
Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat w...
Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat weinig personeel, waardoor we soms lang moesten wachten. Gezellige avond gehad hier