Beoordelingen

NatashaD
Beoordeeld op  06/05/2016 11:24
Natasha beveelt dit restaurant aan voor:

Supper

We aten er de lunch menu en deze is zeker zijn prijs waard. Verzorgde gerechten en lekker van smaak. Ook de bediening is zeer vriendelijk en staat steeds voor je paraat. Het interieur met de vijver beneden geeft een unieke sfeer. Enige minpuntje als je er savonds een romantisch dineetje wil hebben dat als je boven zit het nogal rumoerig kan zijn. Wij komen er al lang en zullen dat ook nu met veel smaak blijven doen.

Natasha D

placeholder Natasha D Aalter, Belgium
NatashaD
Beoordeeld op  20/10/2013 13:38

een avond genieten

Het is een schitteerend kader en men dompelt je onder in de thaise gerechten met een authentieke smaak. Het is een aanrader voor al wie graag verfijnd oosters wil eten met een heel vriendelijke bediening. Ik zal er zeker nog terugkomen !!

Natasha D
2 Beoordelingen
Beoordeeld op  20/10/2013 13:38

een avond genieten

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in