Beoordelingen

Restaurant Split

Kapucijnenstraat 27 8500 KORTRIJK
Caroline D.
Caroline D.
Beoordeeld op  14/01/2026 09:42
Caroline D. beveelt dit restaurant aan voor:

Heel verfijnd, super lekker en heel vriendelijke bediening. Een aanrad...

Heel verfijnd, super lekker en heel vriendelijke bediening. Een aanrader.

Caroline D. 
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  14/01/2026 09:42
Caroline D. beveelt dit restaurant aan voor:

Heel verfijnd, super lekker en heel vriendelijke bediening. Een aanrad...

Heel verfijnd, super lekker en heel vriendelijke bediening. Een aanrader.