Beoordelingen

AxelleJjj
Beoordeeld op  14/09/2018 21:19
Axelle beveelt dit restaurant aan voor:

Lekker MAAR

Het is lekker MAAR jammer dat je vies bekeken wordt als je veel scampi’s eet TERWIJL het a volenté is. Zelf de chef die achter de bar komt bekijkt u van serieus stop met scampi’s vragen. We zijn met 4 en krijgen 2 potjes (elke potje een smaak) met 10 scampi’s in. Na elke 1x scheppen moeten we bijvragen. Als we uiteindelijk 1 smaak willen voor 4 personen is het helemaal niet mogelijk om 2 potjes te krijgen. Dan krijgen we 10 scampi’s voor 4 personen. Als je als bazen geirriteerd bent dat mensen scampi’s bijvragen bij SCAMPIS A VOLENTE moet je dit niet meer geven aan de mensen. WANT het is lekker maar het geeft niet op aan de boze blikken die we krijgen. Tip : geef geen scampi’s a volente OF wees vriendelijker voor de klanten die naar uw restaurant komen en uiteindelijk de rekening betalen.

Axelle Jjj
1 Beoordeling