Beoordelingen

LucDas
Beoordeeld op  06/10/2015 23:02
Luc beveelt dit restaurant aan voor:

toch wel de moeite maar toch wat aandachtspunten

toen ik boekte in dit restaurant had ik eigenlijk wel vrij hoge verwachtingen zowel van het eten als van de zaak zelf. Toen wij op zaterdagavond 3/10 om 18.30uur aankwamen in de zaak was het er heel kalm en vinden wij de inrichting vrij sober. We hadden iets meer stijl/klasse verwacht. De 4 gangenkreeftenmenu is ons héél goed bevallen; de porties waren goed en voldoende maar vooral erg lekker en met veel smaak klaargemaakt. De bediening was vlot en goed maar toch een bemerking hierbij : de vriendelijk garcon bracht onze glazen en flesjes bier aan tafel maar zowel het glas als het fles nam hij aan de bovenkant vast. Zoiets doe je niet. Zeker positief te noemen is het feit dat ik mailde naar de zaak om de informeren naar de 4 gangen kreefetenmenu van Groupon. Via Groupon kon ik niet meer terecht op de avond dat wij hier konden gaan eten. Via mail liet de zaak mij weten dat zij voor ons de 4 gangenkreeftenmenu konden aanbieden aan dezelfde prijs als bij Groupon. Mooie geste. Conclusie : op enkele kleine (werk)punten na zeker een geslaagd avond uit met een echt welk goede 4 gangen kreeftenmenu voor een zeer degelijke prijs (60 eur voor 2 personen; uiteraard zonder drank). Bij gelegenheid komen wij zeker nog eens terug

Luc Das

placeholder Luc Das GENK, Belgium
LucDas
Beoordeeld op  03/09/2012 21:23

uitstekende menu

wij kochten een social deal voor een aperitief met hapjes en een 4 gangen verrassingsmenu. Wij kenden het restaurant alleen "van horen zeggen" maar waren héél erg tevreden; temeer ook nog omdat wij de ganse tijd buiten op het terras in de zon hebben kunnen zitten

Luc Das
2 Beoordelingen