Beoordelingen

Daalstraat 17 3740 BILZEN
Beoordeeld op  09/05/2015 12:38
ruud beveelt dit restaurant aan voor:

Geweldig restaurant

We zijn hier reeds enkele keren gaan eten ( Als koppel, met familie en vrienden). Steeds een fantastische avond gehad! Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Geen lange wachttijden. Zeer ruime porties en toch zeer kwaliteitsvol en smakelijk eten (Ribbetjes zijn aanrader!!) Prijs-kwaliteit zeer goed!! Hier gaan we altijd graag terug!!:)

Beoordeeld op  09/05/2015 12:38
ruud beveelt dit restaurant aan voor:

Geweldig restaurant

Restaurant El Pueblo

Leuvensesteenweg 224 3370 BOUTERSEM
Beoordeeld op  09/05/2015 12:33

Middelmatige restaurantervaring

Vroeger vaak in El Pueblo gaan eten en steeds geweldig op alle vlakken. Nu is dit een beetje tegengevallen. Het aperitief (Exotique en Tequila Sunrise) was snel geserveerd en ruim voldoende. Voorgerecht ( Mexicaanse inktvisringen en zeevruchten in lookboter) vielen zwaar tegen. Saus van de inktvis was lekker maar koud. Zeevruchten waren lauw, geen look te proeven en lookboter was gewoon visnat. Hoofdgerecht was fajitas mixte met kip, biefstuk en scampi (slechts 2 scampi in pannetje): zeer lekker en zeker genoeg. Alleen kreeg je vroeger een korfje in taco met sla en sausjes. Nu was dit een handvol sla met beetje zure room op het bord. We hebben uiteindelijk een korfje gevraagd maar hier €6 voor betaald. Als dessert Mexicaanse rijstpap die vrij lekker was. Dit alles nog met een flesje witte wijn voor een prijs van €111 is volgens ons veel te duur! Bovendien was 1 persoon van de bediening vrij onvriendelijk. Qua prijs-kwaliteit zéker niet meer wat het vroeger geweest is!

Beoordeeld op  09/05/2015 12:33

Middelmatige restaurantervaring