Beoordelingen

serge serge STABROEK, Belgium
sergeserge
Beoordeeld op  03/10/2013 17:44

helaas maar voor 1 keer

Binnenin een mooie strakke zaak. De bediening en gerechten zijn voor deze prijsklasse echt ondermaats! Ik had als voorgerecht tataki van tonijn en de smaken waren redelijk en presentatie was triest. Het hoofdgerecht Ossobuco " Moderne stijl "viel om tijdens schuin neerzetten van het bord en een droge sorry klonk zachtjes achter me toen de ober zijn weg verder zette ;) De smaak van het vlees was goed maar de saus met groenten was van restoGB kwaliteit. De rest van het gezelschap had ook geen beter nieuws te vertellen. Voor de eerste keer hier voor een verjaardag gaan eten op 21/9/2013 en via telefonische reservering 3x gevraagd om niet te vergeten een vlammetje of versiering te doen bij het dessert als verrassing en ... had het 4x maal moeten vragen zeker?? Raar dat zulke zaken klanten hebben die terugkomen. Een domper op de verjaardag en avond en met bedrogen gevoel de zaak verlaten. Zeer triest, maar u bent bij deze gewaarschuwd.

serge serge
1 Beoordeling