Beoordelingen

Restaurant Gasthof De Beiaard

Abdijlaan 28 2400 MOL
Jan H.
Jan H.
Beoordeeld op  15/12/2025 09:29
Jan H. beveelt dit restaurant aan voor:

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf ...

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf getrakteerd op een reservering voor een heerlijk wilddiner. De gasthofontvangst is vriendelijk, het eten fantastisch lekker. Een aanrader!

Jan H. 
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  15/12/2025 09:29
Jan H. beveelt dit restaurant aan voor:

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf ...

Na een wandeling in de mooie omgeving van de abdij, hadden we onszelf getrakteerd op een reservering voor een heerlijk wilddiner. De gasthofontvangst is vriendelijk, het eten fantastisch lekker. Een aanrader!