Beoordelingen

Restaurant Koeiketel

Warandestraat 5 2300 TURNHOUT
Adriaan (André) S.
Adriaan (André) S.
Beoordeeld op  22/02/2024 10:22
Adriaan (André) S. beveelt dit restaurant aan voor:

Tof genieten in de koeiketel. Wij hebben een leuke ervaring gehad in d...

Tof genieten in de koeiketel. Wij hebben een leuke ervaring gehad in de koeiketel. Een perfecte combinatie van een smaakvol kader en een warme sfeer. Een topper op vlak van prijs-kwaliteit. Een klassiek menu maar met verfijning. Gerechten mooi gepresenteerd. Top van smaak. Vakmanschap = toveren met "verse" eenvoud. De koeiketel een aanrader en we komen graag eens terug.

Adriaan (André) S. 
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  22/02/2024 10:22
Adriaan (André) S. beveelt dit restaurant aan voor:

Tof genieten in de koeiketel. Wij hebben een leuke ervaring gehad in d...

Tof genieten in de koeiketel. Wij hebben een leuke ervaring gehad in de koeiketel. Een perfecte combinatie van een smaakvol kader en een warme sfeer. Een topper op vlak van prijs-kwaliteit. Een klassiek menu maar met verfijning. Gerechten mooi gepresenteerd. Top van smaak. Vakmanschap = toveren met "verse" eenvoud. De koeiketel een aanrader en we komen graag eens terug.