Beoordelingen
Restaurant Oishi Sushi & Grill
Stationsplein 8C
9100 SINT-NIKLAAS
Jelleke Casteleyn
JellekeCasteleyn
Beoordeeld op
07/10/2023 10:42
Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een p...
Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een paar keer lang moeten wachten of ze waren iets vergeten. Verder was het personeel wel heel vriendelijk.
Jelleke Casteleyn
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
07/10/2023 10:42
Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een p...
Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een paar keer lang moeten wachten of ze waren iets vergeten. Verder was het personeel wel heel vriendelijk.