Beoordelingen

Restaurant Oishi Sushi & Grill

Stationsplein 8C 9100 SINT-NIKLAAS
Jelleke Casteleyn
JellekeCasteleyn
Beoordeeld op  07/10/2023 10:42
Jelleke beveelt dit restaurant aan voor:

Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een p...

Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een paar keer lang moeten wachten of ze waren iets vergeten. Verder was het personeel wel heel vriendelijk.

Jelleke Casteleyn
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  07/10/2023 10:42
Jelleke beveelt dit restaurant aan voor:

Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een p...

Soms was hetgeen dat we besteld hadden iets te hard gebakken. En een paar keer lang moeten wachten of ze waren iets vergeten. Verder was het personeel wel heel vriendelijk.