Beoordelingen

placeholder Jose martin ZAVENTEM, Belgium
Josemartin
Beoordeeld op  07/02/2014 18:57

sfeervol en lekker

Dit is ons lievelingsrestaurantje, we komen er minstens 1x per maand, zowel in koppel als met vrienden en dit sinds meer dan 5 jaar. Meestal nemen we een 3-tal tapas als voorgerecht en dan een hoofdgerecht. De paella is een aanrader, ook de parrillada de pescado nemen we regelmatig. We kunnen absoluut niet klagen over de wachttijd, van de aperitief tot het dessert verloopt alles heel vlot. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. En dan de kers op de taart … de Mojito ! succulent ! En als dessert : Rum Rozijnijs met sol y sombra. Dit restaurantje is een aanrader.

Jose martin
1 Beoordeling