Beoordelingen

AnnHuysecom
Beoordeeld op  04/04/2016 17:58
Ann beveelt dit restaurant aan voor:

Zeer aangename avond

Zeer goed ontvangen en lekker gegeten. De bediening was super; zeer vriendelijk en gedienstig. Het eten is (h)eerlijk en voor een goede prijs. Ik vond het super om te kunnen binnenkijken in de open keuken terwijl ons eten werd gemaakt. Zeker een aanrader.

Ann Huysecom

placeholder Ann Huysecom
AnnHuysecom
Beoordeeld op  04/04/2016 17:37

Beetje teleurgesteld

Allereerst wil ik zeggen dat het eten van uitstekende kwaliteit was en super vers. Ook de dame des huizes is een charmant en aangename vrouw maar haar man en de serveerster hebben mij toch ontgoocheld. Het begon al bij aankomst. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat we 10 minuten te vroeg waren maar we werden de toegang gewoon geweigerd en moesten op de stoep wachten. Ik was hier met Nederlandse klanten en dit gaf toch een slechte indruk. Toen we eindelijk aan tafel konden zei de serveerster, met een gezicht alsof ze net in een citroen had gebeten, dat we maar samen moesten kijken op de kaart want dat ze maar 8 kaarten had en we waren met 10. Hierna vogde dan nog eens een terechtwijzing van meneer dat we maar uit 3 gerechten mochten kiezen omdat de groep zo groot was. Dat deed de deur dicht voor mij. Wat als dit restaurant straks volzit met tafeltjes van 2, 3 en 4 personen? Mag het hele restaurant dan maar uit 3 gerechten kiezen? Nee, ik ga hier niet meer binnen; spijtig van het lekkere eten.

Ann Huysecom
2 Beoordelingen