Beoordelingen

Restaurant Las Lanzas

M. de Layensplein 3 3000 LEUVEN
Beoordeeld op  03/09/2019 10:04
annie beveelt dit restaurant aan voor:

wij hebben via uw site geboekt en hiervan een bevestiging gekregen op ...

wij hebben via uw site geboekt en hiervan een bevestiging gekregen op 23 augustus 2019 dat de boeking in orde was. op datum en uur van boeking wist de chef precies van niets, was zeer onbeleefd, heeft nog komen vragen of wij wel en hoe geboekt hadden,,, toen wij al aan het eten waren. de bevestiging van boeking die wij onze smartphone hadden wou hij niet bekijken. hij heeft dan ook 1 maaltijd dubbel aangeteld, na opmerking zonder probleem terug van de rekening verminderd wij hadden wel voor 6 personen geboekt, 1 persoon kon niet aanwezig zijn wegens wijziging in zijn werkschema. we denken dat het de chef zijn dag niet was, maar dan is het beter dat het restaurant op een drukke dag sluit dan op deze manier te werken

Beoordeeld op  03/09/2019 10:04
annie beveelt dit restaurant aan voor:

wij hebben via uw site geboekt en hiervan een bevestiging gekregen op ...

Restaurant De Margriet

Bruul 52 2800 MECHELEN
Beoordeeld op  23/07/2015 04:35

slechte service - eten op terras

na meer dan 1 uur te wachen op besteld eten,werd onze bestelling pas na 2 keer na te vragen opgediend iedereen die na ons in de brasserie besteld had, was al bediend, zeer onbeschofte dienster, die toen we een portie frietjes bij bestelden met veel poeha kwam ' aangelopen'. ook géén excuses van de dienster, ja dat gebeurd dat er hier en daar iemand vergeten wordt, pech. we zijn dan na 1 u 30' verder gegaan en ergens anders een koffie en dessert verbruikt.

Frauke Van Thielen
0 Beoordelingen
Replied on 13/05/2016 15:05

Beste Annie, de zaak is ondertussen overgenomen en zaken zoals u aanhaalt, zullen zeker niet meer voorkomen. Wij hopen dat u ons nog eens bezoekt om uw mening te herzien nu er nieuwe eigenaars zijn. Mvg, Frauke

Beoordeeld op  23/07/2015 04:35

Restaurant Le Cafe Des Arts- Grill Des Arts

Place Reine Astrid 15 5500 DINANT
Beoordeeld op  03/06/2013 09:42

slechte ervaring

voor 2 personen besteld, 45 ' moeten wachten, 1 bestelling was andere dan besteld men kon wel een 2e nieuwe menu maken maar dan moesten we daarop 25' wachten terwijl de 1ste persoon al aan eten was - dan crocque monsieur besteld om toch samen te kunnen eten en deze was koud!!!! en alles uiteraard moeten betalen

Beoordeeld op  03/06/2013 09:42

slechte ervaring