Beoordelingen

placeholder Thijs van Gijn
Thijsvan Gijn
Beoordeeld op  13/04/2019 23:28
Thijs beveelt dit restaurant aan voor:

Reservering ging ondanks conformatie mis en een avond waar we naar hebben uitgekeken viel in duigen.

Hebben onze reservering (6 maanden van te voren) de dag voor het bezoek telefonische bevestigd (om 10:42 uur). Bij aankomst bleek dat dit niet was doorgekomen, en was men vol. Ondanks bewijs van telefoonrecord kon men niets anders doen dan ons een tafeltje voor een uur aanbieden. In een uur, gejaagd!, maar we lekker gegeten. Les: bevestig hier altijd per email. De €39 korting die we kregen maakt een avond waar je naar toe leeft natuurlijk niet goed. Voor ons, die maar 1 of hoogstens twee maal per jaar in een restaurant met een Michelin ster gaan eten, was dit toch wel de teleurstelling van het jaar. En dat alleen omdat iemand blijkbaar niet correct noteert dat je komt, ondanks dat we ook nog de tijd (19:30) bevestigd hebben, in deze klasse van gastronomie onvergeeflijk. Thijs van Gijn.

Thijs van Gijn
1 Beoordeling