Beoordelingen

Stationsstraat 9 9880 AALTER
Ashley Lebbe Antwerpen, Belgium
AshleyLebbe
Beoordeeld op  25/06/2015 09:36

Top ervaring, doe zo verder!!

Alles aan ons etentje was uitstekend, van ontvangst in de zeteltjes, de overheerlijke amuses, gezellig karakter van de eetzaal, de service de glimlach maar vooral de heerlijke gerechten. Meer dan voldoende en aan een zeer correcte prijs. In conclusie jullie zijn beter dan verschillende 1 star restaurants dat ik al gedaan heb, doe zo voort want we komen zeker terug!!!

Ashley Lebbe
2 Beoordelingen
Beoordeeld op  25/06/2015 09:36

Top ervaring, doe zo verder!!

Restaurant Sans Cravate

Langestraat 159 8000 BRUGGE CENTRUM
Ashley Lebbe Antwerpen, Belgium
AshleyLebbe
Beoordeeld op  25/06/2015 09:31

Goed maar niet wow

Wij zaten in het achter deel van het restaurant aan groot open raam met veel wind niet zo ideaal, de wijnen waren ok maar niet wat je zou verwachten van top star restaurant. Gastvrouw wel zeer vriendelijke met aangepast menu voor allergieen. De grote van de porties mag wat meer zijn, niet met honger vertrokken maar ook niet voldaan. Tip: de amuses wat uitgebreider maken, enkel olijven, worstje en brood wat weinig.

Ashley Lebbe
2 Beoordelingen