Beoordelingen

De splenter Luc Aalbeke, Belgium
De splenterLuc
Beoordeeld op  22/03/2013 08:57

Ten dienste van de klant

Door mijn eigen fout had ik mijn reservering van de vrijdag over het hoofd gezien. Opgebeld door restaurant en mijn vergissing toegegeven. Begrip van restauranthouder wat door mij ten zeerste geapprecieerd wordt. Onmiddellijk nieuwe reservatie gedaan voor de week nadien. Zeer hartelijke en correcte ontvangst. Heerlijke gerechten met schitterende bijpassende wijnen. Meer dan voldoende bijvullen van de glazen. Kortom een geslaagde avond.

De splenter Luc

De splenter Luc Aalbeke, Belgium
De splenterLuc
Beoordeeld op  20/03/2012 19:21

Gewoon lekker en correct

Correcte keuken voor een eerlijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes te verwachten. Klassieke gerechten zonder franjes.

De splenter Luc
3 Beoordelingen