Beoordelingen

EskeVan Montfort
Beoordeeld op  01/06/2018 21:33
Eske beveelt dit restaurant aan voor:

over afgang gesproken!!!

Wat is er hier gebeurd?! Tot een jaar geleden kwamen wij hier geregeld. Steeds fantastische bediening en top kwaliteit! Vandaag, vrijdagavond nog eens bezocht maar wat is er hier gebeurd?! Bij het binnenkomen (19u00) was heel het restaurant leeg. We kregen een tafeltje van 2 personen wat echt wel redelijk krap is, al onze schoteltjes en wijn- + waterfles konden er zelfs niet op. Aan de dame, die de zaal verantwoordelijke leek te zijn, een 'bloederig' stuk vlees besteld waarop zij zei ' dat is n'n saignant. Op mijn bord een bleu gekregen. Hem terug aan de ober gegeven die er maar wat rondliep zonder enige betekenis. Hij naar de keuken 'Kevin dit moet n'n saignant zijn! Bij de afrekening zei hij dat ik in het vervolg n'n a point moest vragen want ik leek er niet veel van te kennen. Onze fles huiswijn (32€!) en fles water hebben we zelf helemaal moeten leegschenken. Conclusie: vergane glorie!! Ons zien ze hier NOOIT meer!!

Eske Van Montfort
1 Beoordeling