Beoordelingen

Jérome Salmon
JéromeSalmon
Beoordeeld op  14/02/2018 11:16

Du très bien et du moyen

Service et cadre impeccable. Les assiettes sont copieuses. En revanche, il y a du très bon et du moyen dans les plats. Rien à redire sur la qualité des produits qui est là, mais les associations salés sucrés ne sont pas suffisamment équilibrées trop souvent.. Trop de sucre, tue le sucre. Les vins sont très inégaux là encore. Du coup, de très bonnes découvertes, mais aussi des déceptions. Sentiment mitigé donc.

Jérome Salmon
1 Beoordeling
Beoordeeld op  14/02/2018 11:16

Du très bien et du moyen

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in