Beoordelingen

Restaurant L'idiot Du Village

Rue Notre-Seigneur 19 1000 BRUSSEL CENTRUM
Beoordeeld op  18/12/2014 12:20

gewoon fantastisch

al meer dan 16 jaar een van onze favoriete restaurants en al meer dan zestien jaar een schitterende ontvangst, lekker eten, fijne wijnen en een ongelooflijk kader. we kunnen gewoon niet zonder. Een 'restaurantdrug'!!!

Beoordeeld op  18/12/2014 12:20

gewoon fantastisch

Restaurant De Mirabel

Grote Steenweg 94 9340 LEDE
Beoordeeld op  18/12/2014 12:11

reservaties

Reservatie gemaakt op donderdag voor de zaterdagavond. Alles ok. Bij aankomen op zaterdag werden we doodleuk wandelen gestuurd omdat "er een groep van ZEVEN personen met VIJFTIEN waren " Daarom was er geen plaats meer voor ons. Geen excuses, geen voorstel tot nieuwe reservatie met enige vorm van compensatie. Nog een geluk dat we geen gasten meehadden. Dit was een 'verkennigsbezoek' om later vrienden uit te nodigen. Op naar een betere eetgelegenheid.

Beoordeeld op  18/12/2014 12:11

reservaties

Restaurant Coco

Zuidlaan 99d 9230 WETTEREN
Beoordeeld op  29/06/2011 09:45

Voor herhaling vatbaar

Zeer lekker eten, een toffe bediening, lekkere aangepaste wijnen, waarmee men niet karig is. het was voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer.

Beoordeeld op  29/06/2011 09:45

Voor herhaling vatbaar