Beoordelingen

Restaurant De Refugie

Kapucijnenstraat 75 3300 TIENEN
Ann Degeest
AnnDegeest
Beoordeeld op  14/03/2026 21:09
Ann beveelt dit restaurant aan voor:

Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht...

Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht ben hier al meerdere keren geweest!

Ann Degeest
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  14/03/2026 21:09
Ann beveelt dit restaurant aan voor:

Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht...

Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht ben hier al meerdere keren geweest!