Beoordelingen
Restaurant De Refugie
Kapucijnenstraat 75
3300 TIENEN
Ann Degeest
AnnDegeest
Beoordeeld op
14/03/2026 21:09
Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht...
Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht ben hier al meerdere keren geweest!
Ann Degeest
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
14/03/2026 21:09
Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht...
Heel lekker eten en vriendelijke bediening,ik had niks anders verwacht ben hier al meerdere keren geweest!