Beoordelingen

TinaThienpont
Beoordeeld op  02/10/2015 16:14
Tina beveelt dit restaurant aan voor:

'vernieuwde' lunchgarden

beetje teleurgesteld.. Vond de luchgarden helemaal niet zo vernieuwd als ik me had voorgesteld. Aan het interieur is nog steeds niet gedaan en deze in diest/webbekom is echt ongezellig.. De warme groentjes zagen er niet zo aantrekkelijk uit.. niet alle gerechtjes stonden duidelijk aangeduid.. Toen ik al mijn eten had besteld (zalm met pesto, wat trouwens wel overheerlijk was!), zag ik pas het aanbod van kaas- en garnaalkroketjes. Een tip voor Lunchgarden is dan ook om 1 grote menukaart ergens in het begin op te hangen ipv hun aanbod verspreidt op te hangen over de hele lunchgarden.. Want met de dessertjes had ik hetzelfde probleem.. vanvoor staat fruitsla, chocolademousse en rijstpap en gebak staat dan weer aan de kassa.. hun klassiekers blijven lekker, zijn ze voor mij trouwens altijd geweest, maar de 'vernieuwingen' zijn geen meerwaarde..

Tina Thienpont
1 Beoordeling